dijous, 1 de juliol del 2010

4t Congrés de Tipografia
Keith Adams

També es va detectar alguna divergència entre el discurs de Keith Adams i els conferenciants predecessors. Potser ofès per alguna consideració anterior va tenir la gosadia de dir que hi havia una diferència de pes entre ell i altres cal·lígrafs ja que -sempre segons la meva interpretació del seu discurs- el que ell fa és escriure i el que fan altres cal·lígrafs és senzillament "dibuixar", fins i tot, va subratllar Adams, intervenen diferents àrees del cervell. I jo em pregunto, en cas que fos cert això que va exposar, com sap ell qui només dibuixa lletres i qui escriu? Per quina raó el seu discurs denota una certa predilecció per l'escriptura com un procés racional vers el dibuix, com si aquest últim fos una activitat de rang inferior? Doncs em sap greu crec que aquesta visió és errònia. Jo crec que tothom que qualsevol cal·lígraf escriu i dibuixa lletres, fa això mateix, el procés d'escriure/dibuixar lletres és indissociable. I amb Keith Adams es va tancar el combat d'egos cal·ligràfics.


ooahhhggggg!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada