dijous, 1 de juliol del 2010

Montjuïc de Nit









Dissabte a la nit la muntanya de Montjuïc acollirà 13 escenaris, per oferir música en directe de les 20.00h fins les 02.00h gratis (sé que aquesta paraula té, no sé perquè, connotacions negatives, però és la manera més senzilla de dir que no s'ha de pagar!).

Irresistible i irrenunciable pels que vivim a "minipisos hornillo". La meva ruta desitjada -ja que amb acompanyants pot patir variacions, lleugeres, espero- és aquesta:

De 20.00h a 21.30h no tinc cap petició innegociable, tot i que sí tinc algunes preferències, però a les 21.30h haig d'estar a l'escenari 5 San Miguel Primavera Sound per veure els Astrud amb El Col·lectiu Brossa. Fa molts anys que no els veig però tinc molt bon record dels seus directes. La meva primera vegada va ser a algun PS del Poble Espanyol, amb un so realment dolent, però a partir de la preciosa Cambio de forma es va transformar completament la percepció d'aquell record. Més tard els vaig veure dues vegades més i cada concert superava l'anterior. Desitjo que dissabte no es trenqui aquesta tendència!



A les 22.30h estaria bé poder sentir els Mil Pesetas però tot i el planell amb la distribució d'escenaris, el meu mapa mental no acaba de situar el Mirador i no sé si ens farà molta mandra fer una excursió a la zona.



En qualsevol cas, si estem "perrunas" podem quedar-nos veient els Tarántula, tot i que no sóc gaire fan (excepte del concert de van fer a BeCool el mateix dia que The Drones, que el cantant -Leone- no va poder arribar per no sé quin rollo d'un tren -almenys aquesta és l'excusa que ens van donar- i el seu substitut va ser Nacho El Ortiga... des d'aquell dia sóc megafan del Nacho tot i que després d'esvair-se de los Thelemáticos l'he perdut la pista i no el retrobo enlloc!)



A les 23.45h inexcusablement haurem de fer un ascens a el Fossat del Castell, escenari San Miguel Mas i Mas Festival per veure, sentir, acompanyar i ballar amb els Just 4 Fun. Les seves cançons et podran agradar mogollón, com és el meu cas, o agradar només però tots són excel·lents músics, i l'Esther, a més, té una veu al·lucinant i amb una mica de sort en alguna cançó els acompanyarà l'Ophélie a la flauta.



Si quan acabin els amics de J4F encara tenim forces, potser, aprofitant que estarem relativament a prop, ens arrossegarem fins el Mirador i rematarem la nit amb Za! Incansables, gairebé sempre amb l'agenda plena, i esforçant-se sempre per oferir alguna cosa diferent.



Important: portar entrepà potent de casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada