divendres, 16 d’abril del 2010

Extra life, sorpresas que da la vida!

Cada any vaig al Primavera Sound (PS), bé menys l'any 2008... em sembla! (efectivament, després d'una breu comprovació veig clar que mai he vist els Public Enemy... mira ara m'ha fet ràbia no haver-hi anat) i des dels inicis al Poble Espanyol que per mi ha estat una oportunitat per descobrir grups interessants i bé, la meva rutina habitual, és intentar tafanejar al màxim, raó per la qual, també aprofito per fer trekking sobre l'asfalt.

Abans d'anar, acostumo a fer-me una llista per esquivar al màxim els grups que no m'interessen massa, però com que a molts no els conec, haig de fer una "investigació" prèvia. Aquesta tasca ha anat canviant, conjuntament amb els canvis tecnològics dels darrers anys (emule, youtube, myspace, lastfm, grooveshark, spotify...).

Any 2009, elaboració de la llista. De la A a la Z (bé, millor dit, copy+paste de la web). Comença la investigació. Estaria bé guardar aquestes llistes, perquè l'estil és força sintètic i anoto coses com "pelín mareantes", "me gustaría que me gustase pero no me gusta", "a éste querrá ir Pili pero yo no aguantaré ni dos minutos" també hi ha comentaris positius "imperdibles", "hacer hueco como sea", "llueva, nieve o haga sol"... concretament aquests comentaris fan referència al llistat en elaboració actual (o sigui al PS 2010), com veieu no indiquen l'estil ni informació sobre el grup, ja que això ja està al web oficial, únicament són apunts breus de la escolta que em permeten, després, fer la tria i traçar la ruta. Em costa, durant aquestes breus audicions, arribar a al·lucinar amb algun dels grups que no conec.

Doncs bé l'any 2009 es va produir una cosa insòlita en arribar a Extra Life. Enamorament boig des del primer segon. La putada va ser que el concert es va programar ben d'hora, vaig haver de demanar permís a la feina per sortir abans i per moments el trekking es va convertir en jogging en una accelerada entrada a l'Auditori... Senzillament per mi va estar el millor concert del PS2009, suposo que perquè en tenia moltes ganes i perquè l'Auditori del Fòrum, com a sala de concerts, també em té robat el cor (seients molt còmodes, aire condicionat i el millor: un so brutalment indescriptible!)

Aquest estiu giraran novament per Europa presentant Made Flesh i, suposo, recuperant alguna cançó de l'excel·lent Secular Works. De moment no hi ha data confirmada a Espanya... així que fins i tot em plantejo fer un viatge llampec per veure'ls, aprofitant que els Secret Chiefs 3 -un altre grup molón- també estan de gira durant les mateixes dates.

I aquí el vídeo que va gravar algun altre assistent al PS2009!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada