dijous, 15 d’abril del 2010

barcelonaknits



Si hi ha alguna cosa que em fa ràbia de mi mateixa és que m'agraden, jo crec, moltes coses... i sembla que a mida que passa el temps més coses m'agraden. I m'agradaria aprendre a fer alguna d'aquestes coses que tan m'agraden, però mai trobo el forat i m'acabo dedicant a fer coses que també m'agraden però que, al no deixar-me temps per fer altres, suposo que aquestes altres penso que m'agradaria més fer-les... és una sensació d'insatisfacció difícil d'explicar.

Doncs bé una d'aquestes coses que m'agradaria aprendre a fer molt bé seria aprendre a teixir, de totes les maneres, amb agulles, amb teler... Algun cop he intentat que ma mare m'ensenyi i la dona ho fa, i en el moment vaig fent, però és clar, el punt no surt bé i no hi dedico més temps... i tot necessita temps i dedicació!!! Buscant informació a internet sobre el tema vaig trobar el grup de barcelonaknits, que també tenen el seu propi bloc a on expliquen la seva tasca i difonen informació sobre el tema. Barcelonaknits és un grup de persones que els hi agrada el punt i el ganxet i es reuneixen per treballar en companyia, però és important remarcar que no organitzen cursos de punt ni de ganxet, únicament es reuneixen per compartir aquesta afició... tot i que imagino que si ja en saps una mica, el suficient per fer treballar de manera autònoma, i en algun moment tens algun dubte algú del grup t'ajudarà encantat! Semblen una gent molt maca.

Des del bloc pots consultar les diferents pàgines dels seus membres i veure algunes de les feines que han realitzat. És altament recomanable fer una ullada!

Tant de bó jo algun dia arribi aquest a aquest punt de coneixement i destresa manual que em pugui passar a conèixer-los personalment, però de moment, caldrà perseguir més a ma mare i ser més constant en el seguiment de la feina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada