dimarts, 4 de maig del 2010

Sunrise: A Song of Two Humans

Fotografía de Rosher i Struss
Un altre regal pendent, de fa més d'un any. La veritat és que la idea de veure una "peli" sense diàlegs, només amb música no m'atreia gens... i haig de confessar que he necessitat dues sessions per acabar-la (diumenge, durant el primer visionat, vaig caure en una espiral de son infinita i finalment ahir dilluns vaig acabar els minuts que em quedaven...). Em costa horrors posar-me en la mentalitat de la època i intentar fer un visionat més just, però que hi farem, vaig néixer 50 anys després de l'estrena i els ulls que tinc són aquests... així que l'argument em sembla quasi-medieval (pagès casat i amb fill s'embolica amb tia bona de la ciutat que està de vacances, pacta amb tia bona matar la dona però finalment se'n penedeix "re-enamorant-se" de la seva dona) tot i que si en algun moment m'he sentit realment allà ha estat en l'escena del ball amb l'anècdota del "senyor dels tirants".





Murnau jugant amb les possibilitats de la imatge

1 comentari:

  1. Aquesta si que t'agradaria: http://www.youtube.com/watch?v=V2wmu5M5ePI , ademes exhent de drets d'autor..... un psiquiatric l'ostia de maco

    ResponElimina